En ny vecka & en ny dag

Godmorgon alla glada.
hur mår ni? Själv mår jag inte så bra, vaknade runt halv åtta i morse och hade jätte ont i halsen, och nu senare när jag vaknade för en stund sen så hade det blivit värre. Tror jag har lite feber också för det gör så satans ont i huvudet. :( Det är väll min vanliga tur att bli sjuk på lovet. men men..

Nu är det iallafall en ny vecka, och jag ska åka till kristianstad med min mamma någon dag för att köpa en ny jacka. Har ni sett den nya stadium reklamen med en massa jackor? Om ni har det så äre den röda jag ska kolla på, den ser verkligen jätte snygg ut. :D

Snart ska jag hoppa in i duschen och lite så. Hörs lite senare, kanske tar en dagens outfit bild också. :)
puss & kram, Jessi -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0