Justin Bieber



Asså, jag är helt såld på denna killen.

För något år sen så kollade jag runt lite på youtube, och så hittade jag en video med en kille som sjöng i ett badrum, han kan inte ha varit mer än 11-12. Jag tänkte "shit, vad han är duktig". Sen nu för bara någon månad sen så hittade jag en kille som heter Justin Bieber (vilket, det visade sig vara den lille killen som jag hade hittat förut) på spotify, och så fanns det en låt med honom, så lyssnade på den om och om igen, för den var bra.
Sen sökte jag på youtube och så hittade jag en massa videos med honom, bland annat den videon som jag hade sett då för något år sedan, och blev helt chockad över att det var den killen.
hehe, ja, vart vill jag komma med detta nu då kan ni undrar? Nej, men jag ville bara dela med mig av detta, för den killen är verkligen riktigt begåvad och urgullig. Och han blev upptäckt av usher för något år sen. Gå in på spotify eller youtube och lyssna på honom vettja. ;D

puss & kram -v-

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: okej :P samma antra jag :) men mest vara med kompisar.. :D <3

kramiz

2009-10-26 @ 19:15:20
URL: http://typhanny.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Tack! :)



ha en trevlig kväll

2009-10-26 @ 19:47:22
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0