the end

Har suttit & spelat guitar hero Aerosmith med min lillasyster för en stund sen. Märks verkligen att jag inte har spelat på ett tag för "mina skills- haha" är som bortblåsta.

Nu tänkte jag gå & tvätta bort sminket, borsta tänderna och glo på någon film. Har lust att glo på en riktig skräckis, men vågar inte kolla själv :( , haha, jag är värsta fegisen. Tål inte ens att kolla på fejk blod och sånt på typ CSI, för då svimmar jag nästan. Jag är jätte känslig för sånt. Usch. :P

men men, vad har ni gjort idag då? var något roligt/tråkigt? dåligt/bra? tell me!
vi hörs imorgon, nu ska jag gå ner & hämta Wiggo.

Pusss -v-v-




Kommentarer
Postat av: Blondie

Skitsöt blogg! kolla in min rosa design blogg där jag delar ut avancerade designer, Bilder, Hot&not!, tävlingar, min vardag, videinlägg och sånt :D

LOVE IT/ B

2009-10-29 @ 12:04:17
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0